Klacht Samsung Electronics: Cashback actie

Klachtnummer
# 46355
Gebruiker
Naushad
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie producten met de cashback-actie gekocht. Voor twee heb ik cashback ontvangen, voor een niet. Op mijn e-mails reageert Samsung niet.

De oplossing

Ik wil mijn geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Boedhoe,
    Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Uw opgestuurde gegevens zijn in goede orde ontvangen.
    Echter is na controle van de door u opgestuurd gegevens gebleken dat u twee keer deel heeft genomen aan dezelfde actie. Om deze reden is de aanvraag van 1 actie gehonoreerd en de andere afgekeurd.
    In onze actievoorwaarden kunt u terug lezen wat onze voorwaarden zijn die wij bij deze actie hebben opgesteld. Indien de consument zich hier niet aan houdt, zal er ook uitbetaling plaatsvinden.
    Graag voeg ik hieronder een link naar onze actievoorwaarden waar u terug kunt vinden dat er per huishouden maximaal 1 deelname mogelijk is.
    http://www.samsung.com/nl/promotion/samsung-tv-cashback/voorwaarden.html
    Onze excuses voor het ongemak wat u hiermee ondervind.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Naushad
    Datum
    Samsung heeft een onduidelijke reactie gegeven waaruit ik opmaak dat er geen bereidheid is om tot cashback over te gaan.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Boedhoe,
    Wij begrijpen dat dit voor u als vervelend word ervaren.
    Onze actievoorwaarden zijn leidend en hierin word duidelijk vermeld dat er per huishouden maximaal 1 deelname mogelijk is.
    Om deze reden is uw aanvraag afgekeurd, en kunnen wij niet overgaan tot een betaling van een tweede cashback.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare