Klacht Samsung Electronics: cashback aktie

Klachtnummer
# 45982
Gebruiker
J A van Loon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19 aug. 2013 kochten we bij de fa."FOTO KLEIN"gelegen aan de Poolsterstraat te
Rotterdam,een smart tv,type UE 60 F 7000. Ten tijde van de aankoop gold een
cashback.
Tot op heden hebben we,na het versturen van alle gevraagde gegevens en verschillende mails aan hun contactadres,niets meer vernomen.Wij zijn zeer teleur gesteld in "Samsung".
Gerard en Janneke van Loon
Lidnummer:0004873823

De oplossing

Tenminste een reactie van "Samsung" Maar liefst de beloofde korting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Van Loon,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft mogen ontvangen. Wij hebben voor u nagetrokken wat hiervan de oorzaak is, uit onderzoek blijkt dat er geen of onjuiste streepjescode is meegestuurd. Graag ontvangen wij een fotokopie van de garantiesticker, tevens ontvangen wij graag een kopie van de aankoopbon. U kunt deze documenten naar ons toe mailen via samsung@consumercare.info. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare