Opgelost door Samsung Electronics: Cashback na ruim half jaar nog steeds niet ontvangen!

Sapo

In juni heb ik een tablet (Galaxy Tab2) gekocht met cashback van €50, maar het bedrag niet ontvangen op mijn rekening. Ik heb meteen na aankoop netjes op tijd de actievoorwaarden opgevolgd door een ingevuld formulier, aankoopbewijs en originele serienr. te versturen. Heb al eerder hier een klacht geplaatst en gemaild met Samsung maar dat levert nog steeds niets op. Samsung reageert ook niet op mijn emails.

Graag het bedrag z.s.m. storten op mijn rekening

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Sapo,
    Wij betreuren dat u tot op heden nog geen cashback heeft ontvangen.
    Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie.
    Hier hebben wij het verzoek neergelegd om meer informatie over de cashback.
    Omdat dit enige tijd kan duren, verzoeken wij u vriendelijk hier wat geduld voor te hebben.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Sapo
    Bedankt voor uw reactie. Ik wacht graag de reactie van uw actieafdeling af. Mocht u meer gegevens van mij nodig hebben dan houd ik mij aanbevolen.vriendelijke groeten,
    M. Sapo
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Sapo,
    Wij hebben opnieuw contact gezocht met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Uw deelname aan de actie is goedgekeurd.
    Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen een termijn tussen nu en 4 weken aan u uit te betalen.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Sapo
    De cashback is dan eindelijk binnen. Bedankt voor de medewerking.