Klacht Samsung Electronics Benelux: cashbackactie nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 45763
Gebruiker
Jolanda Cerfontaine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november een Galaxy tab 3 gekocht mede door de cashback actie.
maar nu (05-01-201 4)nog steeds geen 50 euro terug gekregen.

De oplossing

Ik had graag de beloofde 50 Euro op mijn rekening gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Cerfontaine,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft mogen ontvangen. Echter kunnen wij u mededelen dat de zakelijke transactie is klaar gezet op 6 januari, u zult zo spoedig mogelijk het bedrag op uw rekening tegemoet zien. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare