Klacht Samsung Electronics: Flipcover

wen

Hier wil ik wel is over mee praten ....4 december telefoon ontvangen en ben al vanaf 9 december bezig om een code toegestuurd te krijgen om de cover te ontwerpen ..heb de formulieren gedownload uitgeprint en ingevuld , samen net leveringsbon en uitgeknipte barcode opgestuurd ...en krijg tot 2 keer toe te horen, mail het formulier nog maar een keer, ipv het de klanten EXPRES zo moeilijk te maken om de cover te ontwerpen ..zou het jullie sieren om gewoon een code toe te sturen en niet af te schepen net jullie mailboot mail dat ..we komen er op terug .. ooit gehoord van klanten tegemoetgekomen komen ..?..hoezo klant ONVRIENDELIJK ... Deze nep actie van jullie is een mooi item voor radar ..DE KOUDE DOUCHE

Ipv de klanten aan het lijntje te houden ..en te ontwijken ..Misschien is gewoon de code opsturen ..en niet zo moeilijk daar over doen

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Geachte mevrouw Lynch Blijlevens,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden de code niet heeft ontvangen om uw cover te ontwerpen. Echter kunnen wij u mededelen dat uw aanvraag in goede orde is ontvagen en is goedgekeurd. Wij streven ernaar het voordeel zo spoedig mogelijk naar u toe te sturen. Voor meer vragen en/of opmerking kunt u schriftelijk doen per mail naar: samsung@consumercare.info. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
    wen
    Klinkt heel leuk allemaal maar heb op 8 jan. Ook al een mail gehad dat mijn aanvraag gehonoreerd is ...maar ik heb ondertussen nog steeds geen code gehad ... Dus wanneer word de code toegestuurd dan ..?
    Geachte mevrouw Lynch Blijlevens,
    In onze actievoorwaarden kunt u terug lezen dat het 6-8 weken kan duren voor u het voordeel gaat ontvangen. Om deze reden kunnen wij niet precies aangeven wanneer u dit in ontvangst mag nemen.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt voor het geduld.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    wen
    Oké bedankt voor de reactie ...ik wacht t af
    Samsung Electronics Benelux
    Indien u de artikelen binnen de door Imran aangegeven termijn van 6 tot 8 weken na bevestiging van deelname niet hebt ontvangen, horen wij dit natuurlijk graag.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    wen
    Heb na veel mailen en berichten sturen , eindelijk een hard cover ontvangen