Klacht Samsung Electronics: Fout na update samsung S3

Klachtnummer
# 46579
Gebruiker
Jessica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via Kies versie 3.2.13114_22 hebben we op 2 samsung s 3 de updates gedaan en nu blijven er boven in het scherm downloads van afbeeldingen staan. Als je deze aanklikt dan kan hij het item niet meer vinden, als je alles wist dan komt het al snel weer terug. Dit is zeer storend.
Tevens is in de s-planner de synchroniseer knop in het hoofdscherm verdwenen, nu moet met eerst de agenda echt openen en dan via menu synchroniseren, dit is niet handig.

De oplossing

Graag een nieuwe update waarmee dit probleem verholpen is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Schmitz,
    Wat vervelend om te horen dat sinds de update beide uw Galaxy S3 toestellen niet meer naar behoren werken. Wij raden u in dit geval aan het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen. Dit kunt u doen door te gaan naar de Instellingen > Accounts > Back-up maken en terugzetten. Het is wel aangeraden eerst een back-up te maken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare