Opgelost door Samsung Electronics Benelux: galaxy s4 plof-accu defect moederbord start uit zichzelf meerdere keren per dag op

j.eijkhout@gmail.com

Aug 2013 een samsung galaxy s4 gekocht vanwege zijn camera.
Na een 1,5 maand in gebruik begint de telefoon meerdere keren per dag zichzelf opnieuw op te starten.
Ik dacht echt weer een windows probleem...
Na een maand wordt het steeds erger.
Contact opgenomen met samsung en ik bleek een plof accu te hebben.
Hij opgezwollen en ik heb een nieuwe accu toegestuurd gekregen.
Maar na vervangen accu was het probleem niet verdwenen.
Naar samsung reparatie punt gegaan daar werd mij verteld dat het waarschijnlijk na een software update het probleem weg zou zijn.
Telefoon ingeleverd en 2 uur later kon ik hem weer ophalen.
Eenmaal thuis viel hij weer uit:(
Weer gebeld en hij zou opgestuurd moeten worden omdat waarschijnlijk de opgezwollen batterij het moederbord beschadigd zou hebben.
Telefoon 1 week kwijt...
Ik kreeg een mailtje dat de reparatie was afgebroken en dat er niets mis was met het toestel!
Weer opgehaald en binnen een uur viel het achtelijke ding weer uit!!!
:((((

Ik zou graag willen dat samsung het probleem toegeeft en mij een vervangend toestel leverd.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

j.eijkhout@gmail.com
    Ps telefoon sinds 3 januari weer in reparatie centrum samsung.
    Ik kan niet zonder mijn samsung vanwege mijn werk... Het is mijn medium voor mijn zelfportretten waar ik begin dit voorjaar mee ga exposeren in Maastricht en ik kan nu dus niet werken:(.
    Heel frustrerend.........
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Eijkhout,Wij begrijpen dat u uw smartphone nodig heeft voor uw werk en dat uw werk hierdoor onder lijd. Wij betreuren dat uw toestel defect is en dat u hier geen gebruik meer van kunt maken, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hiermee ondervind. U kunt ervan uitgaan dat onze gespecialiseerde reparatiecentrum over het vakmanschap beschikt om uw toestel naar behoren te repareren. Wij kunnen helaas op dit moment niet ingaan op uw verzoek tot het leveren van een vervangend toestel.Wij verzoeken u vriendelijk de reparatie af te wachten.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    j.eijkhout@gmail.com
    Beste Imran, het goede nieuws is dus dat jullie reparatiebedrijf in staat is om mijn toestel te repareren. Ik had ook niet anders verwacht!
    Het slechte en teleurstellende is: ik krijg nu weer een standaard antwoord van Samsung, en constateer geen enkele poging om de klacht die ik al maanden heb, nu eens snel en adequaat op te lossen.
    j.eijkhout@gmail.com
    Het toestel hoeft toch niet terug naar Korea>
    Ik wil dat Wehkamp (verkooppunt) en Samsung (fabrikant) nu eindelijk eens samen tot een hele snelle oplossing komen, zoals ze verplicht zijn volgens de Nederlandse en Europese wetgeving.
    j.eijkhout@gmail.com
    Ik heb Wehkamp ook weer gebrobeerd te bereiken, maar die hebben een telefonische wachttijd van minimaal 10 minuten. En die kosten 0,35 per minuut!!! Ik verneem graag snel.
    j.eijkhout@gmail.com
    'Wij hebben een software recovery op uw toestel uitgevoerd en hiermee het defect opgelost. Ook is er een factory reset op uw toestel uitgevoerd.' maar dit is de eerste keer ook al gebeurd samsung!
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Eijkhoudt,Begrijp ik goed dat uw laatste bericht een mededeling is geweest vanuit ons reparatiecentrum? In dat geval betekent dit dat onze collega's na het herinstalleren van de software, de door u omschreven storing niet meer hebben kunnen reproduceren. Indien deze storing zich alsnog voordoet bij het in ontvangst nemen van uw telefoon, adviseren wij u allereerst om te testen of dit ook voorkomt in de volgende situaties:
    - Wanneer de SD-kaart is verwijderd,
    - Wanneer de SIM-kaart is verwijderd,
    - In Veilige Modus. Hier komt u in door de telefoon af te sluiten en bij het inschakelen, herhaaldelijk te drukken op de Instellingen-knop (links-onder op het scherm). Hiermee wordt de telefoon enkel opgestart met de voorgeïnstalleerde applicaties.
    Indien de storing met een van deze tests niet meer voorkomt, kunnen wij uitsluiten waar dit vanuit wordt veroorzaakt.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Beste samsung.
    Mijn zusje heeft met haar s4 nu t zelfde probleem, alleen krijgt zij omdat zij een abonnement heeft via tmobile een nieuw toestel omdat zij beweren dat de gezwollen accu haar moederbord heeft stuk gemaakt.
    Waarom zij wel en ik niet??
    Heb je als consument als je een mobiel in vertrouwen koopt zonder abonnement nergens recht op??
    Geachte heer/mevrouw Eijkhoudt,
    Om de oorzaak van de klacht te achterhalen, verzoeken wij u toch vriendelijk de hierboven genoemde stappen uit te voeren. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Geachte klachtencompas.
    Dankzij de klantenservice van wehkamp is alles goed gekomen.
    Ik heb een nieuwe telefoon gekregen. Super bedankt wehkamp voor de klantvriendelijkheid!
    Een dikke min voor samsung die de klacht niet serieus nam