Klacht Samsung Electronics: Galaxy S4 wordt niet herkend door Kies onder Mac

Klachtnummer
# 46324
Gebruiker
EosRoydon
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Na installatie van Samsung Kies op mijn Macbook Pro en aansluiten van mijn Galaxy S4, wordt deze steeds niet herkend en/of gevonden.
Mijn Galaxy S4 werkt dus niet met Kies onder Mac.

De oplossing

Ik wil gewoon een adequate oplossing, zonder dat het probleem verschoven wordt naar iets buiten Samsung

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte Soerioreseno,
    Wij betreuren dat u geen verbinding via KIES kunt maken op uw computer.
    Wij adviseren u de huidige Software van KIES te verwijderen en deze opnieuw te installeren.
    Via onderstaande link vindt u de software terug.
    http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_NL&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=FM_UPDATE&idyn=N&VPath=SW/201401/20140109153446953/KiesMacSetup.dmg
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    EosRoydon
    Datum
    Na Kies voor Mac te hebben geïnstalleerd, werd S4 wel herkend, maar synchroniseert niet met Outlook uit pakket Office 2011 Business voor de Mac.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte Soerioreseno,
    Wat vervelend dat u niet kan synchroniseren met Outlook. Om dit op te lossen, verzoeken wij u Microsoft Outlook te herinstalleren. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    EosRoydon
    Datum
    Outlook opnieuw geinstalleerd. Nog steeds geen sync mogelijkheid.
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Soerioroseno,Wat voor foutmelding krijgt u precies bij het proberen te synchroniseren met Outlook uit dit business voor Mac?Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    EosRoydon
    Datum
    Bij opstarten van Kies werd op 5 februari een laatste update geïnstalleerd. Daarna werd mijn S4 herkend en kon ik Synchroniseren opstarten, maar werd na ongeveer 10 minuten en bij 15%afgebroken en kwam de melding dat er een fout zich heeft voorgedaan bij de voorbereiding. Werkt dus nog steeds niet.
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Soerioroseno,Hoeveel contacten, agenda-items en taken probeert u in een keer te synchroniseren?Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  8. Auteur
    EosRoydon
    Datum
    Ik laat ALLEEN agenda synchroniseren en heb het aantal agendapunten (bij wijze van test) reeds beperkt tot maximaal 7, dus in 1 week heb ik 7 afspraken willen synchroniseren, maar ook dán krijg ik de melding na ongeveer 10 minuten en steeds bij 15% dat er een fout is opgetreden bij de voorbereiding. Hoe kan dit nu? Het ligt dus niet aan het aantal agendapunten!