Klacht Samsung Electronics: internetkabel steekt uit bij smart-TV

vd Heuvel

Heb een Smart-tv gekocht (UE55C6740SS). Deze mede uitgekozen omdat deze ultradun is. Wat schetst echter mijn verbazing: alle kabels die erin moeten/kunnen zijn aan de zijkant geplaatst behalve de netwerkkabel. Daardoor komt, als ik deze Netwerkkabel aansluit, ineens mijn TV van de muur af te staan (scheef).
Heb dit probleem voorgelegd aan Samsung, maar krijg reactie dat ik andere steun moet aanschaffen, omdat degene die ik heb erg dicht tegen de muur zit?
Heb al een andere netwerkkabel aangeschaft die minder ver uitsteekt maar dit is niet afdoende. Als ik dit geweten had had ik zeker een ander merk gekocht, voel me misleid maar ook niet serieus genomen in mijn vraag.

Het liefst wil ik een oplossing: als er een kabel zou zijn die ik kan gebruiken en waardoor TV niet meer van de muur komt (ik kan deze niet vinden, heb er reeds een gekocht op eigen kosten waarvan ik dacht dat deze geschikt zou zijn maar dat bleek niet het geval).
Als dat niet kan dan zou ik het liefste een andere TV willen waar dit probleem niet speelt, dus die ik wel gewoon aan de muur kan hangen en toch een internetkabel aan kan sluiten.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van den Heuvel,
    Wij vinden het jammer om terug te lezen dat onze advies niet tot het gewenst resultaat heeft geleid.
    Het door u omschreven televisie mode (UE55C6740SS) betreft een model uit het jaar 2010, waarvan de specificaties inmiddels al ruim 4 jaar bekend is. Hier heeft u verder ook informatie over kunnen inwinnen via onze website en via uw verkoper.
    Het advies om een ander muurbeugel te gebruiken zal wellicht tot een ander resultaat leiden, gezien de beugel die u op dit moment gebruikt, de televisie zo vlak mogelijk tegen de muur aanhoudt. U heeft hierin verder zelf de keuze om hier voor te kiezen.
    Indien u toch liever een andere televisie wenst, of voor verdere reclamatie kunt u hiervoor contact opnemen met uw verkoper.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    vd Heuvel
    Vind je reactie ongehoord. Heb inmiddels ook met een andere medewerker van Samsung contact gehad, en die heeft me gelukkig wel geholpen en op een normale manier. Vraag me af of je enig idee hebt wat dit soort antwoorden met de huidige media-mogelijkheden kan betekenen. Hoef verder geen reactie hierop, maar weet dat je je werkgever hiermee benadeelt.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van den Heuvel,
    Wat fijn om terug te lezen dat u goede service heeft gehad van onze collega van de helpdesk.
    Wij wensen u nog heel veel plezier met uw televisie.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran