Klacht Samsung Electronics Benelux: kies 3 kan richting van synchroniseren niet kiezen

MVRC

bij kies 2 heb ik geen problemen gehad, in het verleden heb ik veel problemen gehad met dubbelingen enz. vandaar dat toe het eindelijk werkte ik niets meer heb verandert. Toen werd er gevraagd om de firmware van de s3 te upgraden. na de upgrade accepteert Kies 2 de S3 niet meer en moet je Kies2 naar Kies 3 upgraden. Ok ook gedaan, maar nu kun je in Kies 3 de richting van synchronisatie niet meer kiezen/ wanneer ik een upgrade uit voer op deze wijze wordt mijn hele bestand in Outlook vervuild met dubbelingen en ook mijn S3. Er is nergens terug te vinden hoe je slave en master kunt invullen. Wij synchroniseren altijd vanuit outlook naar smartphones en niet andersom. waarom kun je dat niet selecteren. Elke keer is het weer een puinhoop met kies upgrades en met bijna 3000 contacts kost het te veel om fouten te moeten veranderen. Zonder goed antwoord geef ik de opdracht om binnen het bedrijf over te stappen op Appel, want dit kost ons bedrijf duizenden euro's.

Een goede sync optie die werkt met outlook 2013 met keuze van synchronisatie richting

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

MVRC
    Even een update van mijn kant. contact gehad met samsung moest afspraak worden gemaakt om systeem over te nemen. hiervoor twee zakelijke afspraken moeten verzetten, maar goed synchroniseren is belangrijk. zal u de ellende en incompetentie besparen van Samsung, maar het is niet mogelijke om de synchronisatie richting zelf te bepalen in kies 3. Samsung is op de hoogte van het probleem maar vond het toch belangrijk software te lanceren waar het belangrijkste onderdeel ontbreekt of niet goed werk
    MVRC
    Het is ongelofelijk dat Samsung de software niet door en door getest heeft alvorens klanten met een half product op te schepen en dat het onmogelijk is om terug te gaan naar werkende oudere versie. een sterk staaltje van incompetentie als je het mij vraagt en een reden op binnen mijn bedrijven een ban op te leggen m.b.t. alle Samsung producten
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte MVRC,
    Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met Samsung Kies 3. Hopende dat wij door het toestel over te nemen van afstand, het euvel kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.Jaime
    MVRC
    Het is niet een kwestie van het overnemen van het systeem, wat Samsung heeft zelf aangegeven dat het problemen heeft met Kies. Tevens heeft Samsung toegegeven dat de keuze van richting van het synchroniseren niet mogelijk is maar dat men dit weet en HOOPT dat dit bij de volgende upgrade opgeloste is .
    Samsung geeft dus ruiterlijk toe dat het problemen heeft en een post door te zeggen dat ze het systeem overnemen heeft dan ook weinig impact want het systeem klopt niet.
    MVRC
    Software updaten met een versie die niet door een testing fase is gekomen is zeer kwalijk, dit terwijl er gratis oplossingen op het internet te vinden zijn zoals MyPhoneexplorer. Wanneer ze meer klant gericht zouden zijn, dan zou men eerst de test afronden voordat er een half product op de markt wordt gezet, want dit heeft een afbreuk van usses experience tot gevolg en dus een aanslag op haar eigen merk en beleving
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte MVRC,Wij begrijpen de door u ervaren frustratie. Onze producten worden uitvoerig getest alvorens ze op de markt worden gebracht, echter kunnen er ondanks onze testen helaas alsnog enkele onvoorziene storingen ontstaan.
    Gezien het feit dat niet elke gebruiker problemen ervaart met de synchronisatie van Outlook contacten, agenda-items en taken, en dat gebruikers die wel storingen ervaren, verschillende symptomen beschrijven, is deze door u ervaren storing moeilijk te reproduceren. Wij doen onze uiterste best om een oplossing te vinden voor de genoemde storingen omtrent de synchronisatie van Kies met Outlook, echter kunnen wij op dit moment helaas niet aangeven wanneer deze zullen zij opgelost.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare