Klacht Samsung Electronics Benelux: mobiel garantie kan ik het niet gebruiken

tryit

ik heb galasy s3 , gekocht via marktplaats, aankoopnota kwijt.. d toestel op eens niet meer opstarten, ik heb contact opgenoemen met klantenservice samsung, via de serialnummer zagen ze dat ik garantie heb tot eind augustus 2014, ze zeiden dat ik het toestel moet sturen naar dynafix, dynafix willen mijn fabriekgarantie niet gebruiken omdat ik geen aankoopnota heb, terwijl dat de garantie erkend is door samsung,, vandaag weer samsung gebeld maar ze wouden mij niet helpen, heb gevraagd om een oplossing hiervan maar de medewerker zei simpel.. meneer helaas maar samsung kan je hiermee niet helpen! dat vind ik belachelijk ik heb ruime geld betaald om dat toestel te kopen en de bedrijf biedt garantie en de consument kunnen dat garantie niet gebruiken,, aub een oplossing hiervoor.

geen idee,, ik wil mijn toestel gerepareerd worden,, op een of andere manier,, ik heb nog 7 maanden garantie.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Burda,
    Wij betreuren dat uw smartphone niet meer werkt.
    Wij als fabrikant geven 2 jaar fabrieksgarantie op onze Smartphones. Dit is om technische defecten en gebreken op het toestel te dekken waar u als consument niets aan kunt doen. Indien er door de consument aanspraak gemaakt word op de fabrieksgarantie, dan dient er te allen tijde aangetoond worden dat de fabrieksgarantie nog van toepassing is.
    Als u dit niet kunt aantonen middels een factuur/bon dan zijn wij niet verplicht uw toestel onder de fabrieksgarantie te repareren. Hier zullen eventueel kosten voor in rekening gebracht worden.
    Wij adviseren u contact op te nemen met uw verkoper.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    tryit
    als ik de serialnummer intype op jullie website krijg ik dat ik nog fabriekgarantie heb tot 31-7-2014 en u collega zei dat ik recht heb op fabriekgarantie omdat ik geen bewijs heb van de aankoop datum. dus ze zei met de aankoopnota's wordt mijn garantie termijn beginnen van de aankoop datum en zonder de aankoopnota wordt mijn garantie vastgesteld volgens samsung systeem,, ik vind het belagelijk dat jullie verplichtingen en beloeften niet nakomen,, ik ga nooit meer samsung kopen of aanraden.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Burda,
    Zoals mijn collega hierboven al heeft aangegeven, zijn wij niet verplicht het toestel onder fabrieksgarantie te laten repareren op het moment er geen aankoopbon aanwezig is. Wij raden u aan contact op te nemen met uw verkoper, wellicht kunnen zij nogmaals de aankoopbon uitprinten. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
    tryit
    ontvreden met hun dienst,, bij sony z zonder aankoopnota hebben ze mijn toestel gerepareerd en de garantie bleef geldig! samsung niet meer aanraden ( wettelijke oplichters)