Opgelost door Samsung Electronics Benelux: Netflix actie Samsung.

J.F. Többen

In november heb ik een Samsung televisie gekocht. Bij aankoop van deze televisie kon ik aanspraak maken op 1 jaar gratis Netflix. Een leuke actie, die mij uiteindelijk over de streep trok om juist specifiek dit model te kiezen.

Op 10 december jl. heb ik, conform de voorwaarden, het aanvraag formulier met kopie kassabon en streepjescode naar het bekende antwoordnummer in Maastricht gezonden. Ik ben een pietlut wat betreft het bijhouden van mijn administratie, dus voor de zekerheid heb ik nog een foto gemaakt van de streepjescode. Gelukkig.

31 december jl. kreeg ik per mail de reactie dat mijn aanvraag in behandeling was genomen, maar dat er geen streepjescode was bijgesloten.
Er werd vriendelijk verzocht deze alsnog na te zenden. Dezelfde dag heb ik per mail gereageerd dat de streepjescode bijgesloten was, de betreffende foto bijgesloten en aangeven dat het dus niet mogelijk is de streepjescode nogmaals te zenden.

Inmiddels een week later heb ik nog geen reactie.

Toekenning 1 jaar gratis gebruik van Netflix zoals in de voorwaarden van de actie staat aangegeven.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

J.F. Többen
    Ik krijg zojuist per mail de volgende reactie:
    Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Wij hebben uw aanvraag hiermee alsnog gehonoreerd.U zult zo spoedig mogelijk uw promotie ontvangen.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,
    Linet
    Samsung Mobile Consumer Care
    J.F. Többen
    Ik heb van Samsung een toezegging gekregen. Ik wacht nog even met het definitief sluiten van de klacht totdat ik de promotie werkelijk heb ontvangen.
    J.F. Többen
    Promotiecode vandaag ontvangen. Klacht is naar tevredenheid afgehandeld.
    J.F. Többen
    Promotiecode vandaag ontvangen. Klacht is naar tevredenheid afgehandeld.