Klacht Samsung Electronics: samsung geld terug actie

Klachtnummer
# 46671
Gebruiker
Jankroon
Datum
3 reacties

Details

De klacht

goede dag ik heb een samsung tab 3 gekocht bij de kijkshop. ik zou na de aankoop 50 euro retour krijgen van samsung. ik heb het formulier de factuur en de streepjes code van de verpakking waar om werd gevraagd opgestuurd naar samsung. ik kreeg naar een week of 5 een email waar in staat dat mijn aanvraag (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden. Er is geen originele streepjes code bijgesloten. je hebt niet het juiste model voor deze promotie aangekocht. je komt dus niet in aanmerking voor deze actie. ik heb nu tot 14 januari de tijd om de ontbrekende gegevens te verstrekken. maar dat kan ik dus niet omdat ik het al heb opgestuurd en geen streepjes code meer bezit. en antwoord op een gestuurde e mail waar ik mijn bezwaar tegen maak heb ik nog niet ontvangen.

De oplossing

ik zou graag gewoon die 50 euro willen ontvangen. daarom heb ik de tablet ook gekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Kroon,
    Wij betreuren dat uw deelname aan onze actie is afgewezen.
    Wij adviseren u de instructies te volgen die in de e-mail staat, om alsnog in aanmerking te komen voor de promotie.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
  2. Auteur
    Jankroon
    Datum
    ik heb echt aan alle voorwaarden voldaan. en begrijp niet waarom ik niet gewoon mijn geld terug krijg. kan de streepjes code niet meer op sturen want die hebben jullie al. en het type kwam in aanmerking voor de actie. ben erg afgeknapt op dit merk en nooit meer samsung voor mij.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Kroon,
    Voor meer informatie omtrent uw deelname aan onze actie, adviseren wij u contact op te nemen met de actieafdeling welke u via onderstaande e-mail adres kunt bereiken.
    samsung@consumercare.info
    Onze actieafdeling beschikt over de informatie, uw opgestuurde gegevens en of uw deelname gehonoreerd is
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare