Klacht Samsung Electronics: samsung S3 is vandaag overgegaan op kies 3 en de synchronisatie werkt niet meer met Outlook.

Igno van heijst

Het lijkt op hetzelfde probleem wat Samsung eerder al met de S4 had. Het synchroniseren wert niet meer. Ook niet als je alles opnieuw installeert (ook op de telefoon).
Is hier een andere oplossing voor?

terug naar oude sofware of update kies 3

Geachte heer/mevrouw Van Heijst,
    Wat vervelend om te horen dat het synchroniseren van Kies niet naar behoren werkt. Graag vernemen wij of u voor het synchroniseren met Kies gebruikt maakt van Microsoft Outlook? Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Igno van heijst
    Ja, ik deed het met Outlook. Heb inmiddels contact gehad met jullie bedrijf. Eerst zeiden ze dat ik alles opnieuw volgens een lijst moest verwijderen en opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan, maar het resultaat was hetzelfde, het werkte niet.
    Toen werd gezegd dat deze klacht bekend was en dat het nog weken ging duren omdat er een software fout zou zitten in de nieuwe software. Terug naar de eerdere KIES is niet mogelijk met de 4.3 versie volgens deze dames..??
    Een paar weken geduld!!!!!
    Geachte heer/mevrouw Van Heijst,
    Heeft u hierbij ook al geprobeerd Samsung Kies 3 te verwijderen en te herinstalleren, ook raden wij u aan Outlook te herinstalleren. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Igno van heijst
    Ja, dat heb ik gedaan en zelfs zoals jullie vonden dat het moest via een lijst hoe ik moest herinstalleren. Dit had geen resultaat.
    Bedoeld u nu dat het toch zou moeten werken en dat er geen software update moet komen? Anders dan uw mensen zeiden nadat ik alles opnieuw had geinstalleerd?
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw van Heist,Wij zijn ervan op de hoogte dat zich bij een aantal gebruikers van Kies 3 een storing voordoet bij het synchroniseren van contacten en agenda'-items van Outlook. Omdat dit zich niet bij alle gebruikers voordoet en de symptomen verschillen, is dit lastiger te onderzoeken, waardoor het onderzoek naar de oorzaak langer duurt dan gepland.
    Indien de oorzaak in het programma Kies 3 zelf ligt, zal hier uiteraard een update voor worden uitgebracht om de ervaren storingen op te lossen.
    Vooralsnog adviseren wij echter om zo veel mogelijk online te synchroniseren, gezien wij op dit moment nog niet kunnen aangeven wanneer de ervaren storingen zullen zijn opgelost.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Igno van heijst
    geven niet echt antwoord op mijn vraag. Blijven erom heen draaien. Zeggen eerst dat het aan mij ligt en dat ik van alles op mijn computer moet doen en geven daarna toe dat het wel een bekend probleem is. Het beter geweest dat ze het omdraaide. Had me een hoop tijd gescheeld en het werkt nu dus nog niet.