Klacht Samsung Electronics: teruggave

Klachtnummer
# 46482
Gebruiker
Nettyverbeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

.
ok ik heb een tablet galaxy3 gekocht
formulieren opgestuurd maar geen geld terug . heb geprobeert ze te bellen maar na 30 minuten een vreselijk irritant muziekje te hebben aangehoord heb ik opgelegd

De oplossing

het geld storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Verbeek,
    Wij betreuren dat u telefonisch niet verder geholpen bent, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hiermee heeft ondervonden.
    Kunt u aangeven om welke cashback actie het gaat en welk product u heeft aangekocht (modelcode).
    Graag willen wij ook van u weten wat u per post heeft aangeboden en wanneer u dit heeft opgestuurd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare