Klacht Samsung Electronics: TV werkt niet binnen 2 maanden van aankoop en Samsung reageert niet adequaat

falstrom@hotmail.com

Ik heb een voor mijn begrippen redelijk duur TV gekocht. Opeens is er geen beeld meer. Niemand heeft iets gedaan en er is niets gebeurd. Ik ging naar de verkoper (mediamarkt) die mij adviseerde te bellen naar Samsung die dan heel snel en als ik het goed herinner binnen 48 uur een reparatie zou verzorgen. Ik heb per direct gebeld. Uiteindelijk zei de meneer dat ik teruggebeld zou worden. Ik kreeg dan een dag later een mail van een reparatie bedrijf met het verzoek hen te bellen. Dat heb ik gedaan. Maar ik wordt niet doorverbonden naar de juiste persoon. Nu na vier dagen is er niet eens een afsprak ingepland. Wat moet ik zonder tv. Als ik zonder tv wilde zijn had ik er geen gekocht...

Dat de product per direct wordt opgehaald en er een nieuwe wordt neergezet, dan wel dat ik voor het weekend en tv heb, al dan niet te leen.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Alstrom,
    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gehad met onze reparatiecentrum omtrent uw reparatie verzoek op uw Samsung Smart televisie.
    Wij betreuren dat uw Smart televisie defect is en dat u hier op het moment geen gebruik van kunt maken. Onze excuses voor het ongemak dat u hiermee ondervind.
    Hiervan hebben wij vernomen dat er een afspraak voor een huisbezoek staat gepland op 15 januari waarbij u een dag van te voren bericht zal ontvangen welke dagdeel de monteur langs gaat komen.
    Mocht u hier nog vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met betreffende reparatiecentrum.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    falstrom@hotmail.com
    De TV is nu inderdaad opgehaald omdat het niet te repareren was bij het huisbezoek. Ik heb een andere tv in gebruikleen tot dat de tv werkt en dan zal ik het terug krijgen. Maar hoe weet ik dat het dan helemaal goed werkt voor langere tijd. Misschien is het een "maandag-product". Ik vind nog steeds dat een tv zou moeten werken zonder enige problemen na 2 maanden na koop en dat ik geld terug of een nieuw tv aangeboden zou krijgen. Anders zal ik iedereen afraden zaken te doen met Samsung.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Alstrom,
    Wij betreuren dat uw televisie op dit moment niet functioneert. Onze reparatie centrum beschikt over de expertise om uw toestel te repareren. Jammer genoeg is dit om een bepaalde reden niet aan huis gebeurd maar moest uw televisie meegenomen worden naar de werkplaats om een aantal testen uit voeren.
    Indien u toch graag een andere oplossing wenst dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw verkoper. Deze kan u wellicht een andere oplossing bieden.
    Wij verzoeken u vriendelijk nog wat geduld te hebben voor de reparatie.
    Alvast bedankt voor het begrip.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran