Klacht Samsung Electronics Benelux: update 4.3

Suzanhoning

hallo,
ik heb een samsung s3, die het altijd goed heeft gedaan en geen schade heeft. vandaag kreeg ik een melding, dat ik een software update 4.3 had. na deze te hebben gedownload, ging mijn telefoon opnieuw opstarten. het probleem is, dat hij daar nu nog steeds mee bezig is. hij start helemaal niet meer op, blijft samsung in scherm staan. als ik wil resetten, kan ik twee keuzes maken. opnieuw opstarten of costume os. dat eerste doet hij dus niet, maar bij het tweede geeft hij nu al een uur aan downloadingdo not turn off target. ik snap er niets meer van. wat nu????

wat zijn de mogelijkheden??

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Honing,
    Wat vervelend om te horen dat sinds de software update, uw smartphone niet meer naar behoren functioneert. Wij raden u aan het toestel te laten nakijken bij een van onze service punten. U kunt de dichtstbijzijnde service punt vinden als u de volgende link volgt: https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare