Opgelost door Samsung Electronics: (nog) geen geld terug van actie € 50 retour.

KLACHT
11 december 2013 het ingevulde formulier met aankoopbon en streepjes code opgestuurd en nog steeds geen geld retour.
Zoals ik al in andere klacht lees gebeurt dit vaker.
Nogmaals opsturen is lastig aangezien je de originele streepje code op moet sturen.
E-mail gestuurd, maar (nog) gen reactie ontvangen.

zsm geld op rekening

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Lips,
    Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op 18 december 2013 goedgekeurd. Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.
    Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    mamanke
    is opgelost; jammer dat er eerst een klacht aan vooraf moest gaan.......
    De volgende dag was er al een reactie

mamanke

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?