Opgelost door Samsung Electronics: (ook) nog geen Doutzen flip cover ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Ik zag dat ik niet de enige ben die nog geen Doutzen flip-cover heeft ontvangen. Ook ik heb binnen de termijn mijn barcode, kopie aankoopbon etc. ingestuurd en heb nog niets vernomen. Graag hoor ik of mijn opgestuurde spullen in goede orde zijn ontvangen en/of wanneer ik de flipcover kan verwachten.

Het toestel is op 25-02-2014 gekocht bij BCC. Bij privéinformatie treft vermeld ik mijn klant- en factuurnummer.

Hopende op een spoedige reactie en met vriendelijke groet,

Dhr. Breeuwer

Ontvangst Doutzen flip cover (conform desbetreffende actie)

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Breeuwer,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden de Doutzen Kroes flipcover niet heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling. Zij geven aan dat wij uw deelname in goede orde hebben ontvangen en is goedgekeurd. Wij streven ernaar het voordeel binnen 6 à 8 weken bij u af te leveren vanaf verwerkingsdatum (12 maart 2014). Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    R. B.
    Uitgaande van een correcte afhandeling, conform de reactie van Samsung Webcare (mdw. Jamie), ben ik positief. Ik kan de flipcover blijkbaar uiterlijk begin mei 2014 verwachten. Overigens wel een lange verwerkingstijd, 2,5 maanden in totaal. Maar goed, het zal Doutzen de nodige tijd kosten om elk aangevraagd exemplaar persoonlijk van een handtekening te voorzien ;)

R. B.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?