Klacht Samsung Electronics: € 100 terug niet ontvangen

Klachtnummer
# 67615
Gebruiker
Metin
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Ik heb alle benodigde papieren ingevuld en aan Samsung per post verzonden (in april). Ik heb vorige week contact met Samsung gehad maar ze wisten te melden dat zij niets hebben ontvangen. Advies van Smasung was om per mail de papieren nogmaals naar hun te mailen. Dat heb ik ook gedaan. De reactie was dat de actie was afgelopen en ze niets voor me konden betekenend. Op mijn laatste mail mail werd niet eens gereageerd!

De oplossing

Alsnog € 100 overmaken op mijn bankrekeningnummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Ercan,
    Wij begrijpen dat u een klacht hebt over uw deelname aan onze promotie. Dit betreuren wij en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij nemen uw klacht graag verder in behandeling.
    Om u verder van dienst te zijn verzoeken wij u vriendelijk om uw e-mail adres in de Privé opmerking gedeelte van uw account te vermelden zodat wij u ook per e-mail kunnen benaderen.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Metin
    Datum
    metinercan@gmail.com
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Ercan,
    Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Vriendelijk het verzoek om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
  4. Auteur
    Metin
    Datum
    Beste Imran,
    Alle gevraagde documenten zijn per mail verzonden.groet,
    Metin
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Ercan,
    Wij danken u voor de gevraagde gegevens welke u ons hebt doen toekomen.
    Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de betreffende afdeling en wacht op een terugkoppeling.
    Zodra er vorderingen zijn in uw aanvraag, dan houd ik u hiervan op de hoogte.
    Vriendelijk het verzoek om hier wat geduld voor te hebben.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    Metin
    Datum
    Beste Imran,
    Bedankt voor je hulp tot zover. Volgens mij zijn alle documenten in orde. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.groet,
    Metin
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Ercan,
    Alle door u verzonden documenten zijn in orde.
    Zodra wij meer weten over uw situatie dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  8. Auteur
    Metin
    Datum
    Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg! Eerst vragen ze mij voor de 2de tweede keer alle bijlagen op te sturen. Op mijn aanvraag is duidelijk te zien dat het ruim optijd was. En nu wijzen ze mijn aanvraag weer met een bullsit reden, dat de actie periode is gesloten, af. Eigen fout, het kwijtraken van mijn brief, leggen ze zonder schaamte bij mij neer. In plats van producten van Apple kopiëren zouden jullie een keer van hun klanten service kunnen leren! Nooit meer een Samsung product voor mij!
  9. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Ercan,
    Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen, hebben wij contact gezocht met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan de promotie.
    Wij hebben vernomen dat uw aanvraag niet is ontvangen en vanwege het verstreken van de reclamatieperiode word uw aanvraag ook niet meer in behandeling genomen.
    Wij bieden u onze excuses voor het ongemak.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  10. Auteur
    Metin
    Datum
    Dit zijn regelrechte oplichting praktijken. Door een geldterug actie oude voorraad wegslijten en vervolgens de belofte uitkering niet te doen. Dit gaat Samsung veel geldkosten. Ik ga nooit meer een Samsung product kopen en ik zal iedereen in mijn omgeving aanraden om geen Samsung producten te kopen. Stelletje oplichters!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen