Klacht Samsung Electronics: € 100 terug niet ontvangen

Metin

Ik heb alle benodigde papieren ingevuld en aan Samsung per post verzonden (in april). Ik heb vorige week contact met Samsung gehad maar ze wisten te melden dat zij niets hebben ontvangen. Advies van Smasung was om per mail de papieren nogmaals naar hun te mailen. Dat heb ik ook gedaan. De reactie was dat de actie was afgelopen en ze niets voor me konden betekenend. Op mijn laatste mail mail werd niet eens gereageerd!

Alsnog € 100 overmaken op mijn bankrekeningnummer

Geachte heer Ercan,
    Wij begrijpen dat u een klacht hebt over uw deelname aan onze promotie. Dit betreuren wij en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij nemen uw klacht graag verder in behandeling.
    Om u verder van dienst te zijn verzoeken wij u vriendelijk om uw e-mail adres in de Privé opmerking gedeelte van uw account te vermelden zodat wij u ook per e-mail kunnen benaderen.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    metinercan@gmail.com
    Geachte heer Ercan,
    Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Vriendelijk het verzoek om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Beste Imran,
    Alle gevraagde documenten zijn per mail verzonden.groet,
    Geachte heer Ercan,
    Wij danken u voor de gevraagde gegevens welke u ons hebt doen toekomen.
    Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de betreffende afdeling en wacht op een terugkoppeling.
    Zodra er vorderingen zijn in uw aanvraag, dan houd ik u hiervan op de hoogte.
    Vriendelijk het verzoek om hier wat geduld voor te hebben.
    Beste Imran,
    Bedankt voor je hulp tot zover. Volgens mij zijn alle documenten in orde. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.groet,
    Geachte heer Ercan,
    Alle door u verzonden documenten zijn in orde.
    Zodra wij meer weten over uw situatie dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Metin
    Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg! Eerst vragen ze mij voor de 2de tweede keer alle bijlagen op te sturen. Op mijn aanvraag is duidelijk te zien dat het ruim optijd was. En nu wijzen ze mijn aanvraag weer met een bullsit reden, dat de actie periode is gesloten, af. Eigen fout, het kwijtraken van mijn brief, leggen ze zonder schaamte bij mij neer. In plats van producten van Apple kopiëren zouden jullie een keer van hun klanten service kunnen leren! Nooit meer een Samsung product voor mij!
    Geachte heer Ercan,
    Nadat wij uw gegevens hebben ontvangen, hebben wij contact gezocht met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan de promotie.
    Wij hebben vernomen dat uw aanvraag niet is ontvangen en vanwege het verstreken van de reclamatieperiode word uw aanvraag ook niet meer in behandeling genomen.
    Wij bieden u onze excuses voor het ongemak.
    Metin
    Dit zijn regelrechte oplichting praktijken. Door een geldterug actie oude voorraad wegslijten en vervolgens de belofte uitkering niet te doen. Dit gaat Samsung veel geldkosten. Ik ga nooit meer een Samsung product kopen en ik zal iedereen in mijn omgeving aanraden om geen Samsung producten te kopen. Stelletje oplichters!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?