Klacht Samsung Electronics: €100,- retour actie Samsung Galaxy Note 3

Klachtnummer
# 61691
Gebruiker
Liedeke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte Imran,
Wat een smeerlappen zijn jullie ook hè?! Ik kan nu niet meer bewijzen dat ik aan alle voorwaarden heb voldaan, maar kunnen jullie eigenlijk wel bewijzen dat jullie mijn aanvraag niet binnen hebben gekregen!!?? Waarom zou een groot concern als Samsung de boel niet belazeren?? Ik heb namelijk en meerdere klachten over deze actie gelezen en allemaal gaat het om het feit dat ze die €100,- nog steeds niet hebben ontvangen!
Waarom geven jullie mij en met mij vele anderen, niet de gelegenheid om de aanvraag opnieuw in te dienen? Dát zou pas service zijn!!
Nu word ik afgescheept omdat Samsung zegt dat mijn aanvraag niet aangekomen is en een kopie van mijn registratieformulier heb ik niet dus kunnen ze niets voor mij betekenen!! SCHANDE!!!! Ik was zo tevreden over Samsung maar mede door deze afhandeling bedenk ik me na deze 2jr nog wel een keer!!!
GEEN Dankjewel voor deze behulpzaamheid in ieder geval!

Met vriendelijke groet (dat dan weer wel)
Lidy Krüpers

De oplossing

Een nieuwe kans om mijn documenten op te sturen om zo alsnog mijn €100,- terug te ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Krupers,
    Wij betreuren het dat uw aanvraag is verloren en dat u bent afgewezen voor de promotie.
    Echter kunt u in onze actievoorwaarden terugvinden dat u hier kopieën van had moeten maken zodat u te allen tijde kunt aantonen dat u hebt deelgenomen aan deze promotie. Bij een actie zijn voorwaarden verbonden waar een ieder zich aan dient te houden om hiervoor in aanmerking te komen. Dit maakt het ook niet meer mogelijk om na de actieperiode het registratieformulier op te vragen en om deze na de reclamatieperiode nog in te kunnen vullen.
    Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind. Hiervoor onze excuses voor het ongemak.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Liedeke
    Datum
    Gewoon ronduit SCHANDALIG!!! Oplichters zijn jullie!! Ik heb alles waar naar gevraagd is, opgestuurd verdomme!!!! Ik kan niet bewijzen dat het gebeurt is omdat ik geen kopieën heb, deze voorwaarden heb ik ook niet gelezen overigens! Maar jullie kunnen ook niet bewijzen dat jullie mijn aanvraag niet aangekomen is!!!!!!
    Jullie zijn nog niet van mij af! !!!!
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Krupers,
    In onze actievoorwaarden welke u via de onderstaande link kunt terugvinden, word duidelijk aangegeven dat u kopieën voor u zelf dient te maken.
    http://www.samsung.com/nl/promotion/note3-cash-retour-flip-cover/voorwaarden.html
    Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, onze excuses voor het ongemak.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen