Opgelost door Samsung Electronics: Film cadeau bij UHD Blu-ray speler

content Opgelost
lobke1955

Bekijk de nieuwste beeldkwaliteit thuis. Kijk onder andere naar Fantastisc Four, The Maze Runner en Exodus: Gods and Kings. Koop nu de Samsung UHD Blu-ray speler en je ontvangt direct de UHD-film ‘The Martian’ erbij.
Dit was op 23-6 tot op heden nog geen dvd ontvangen. Dit was mijn e-mail:L.S. Deze speler via Uw nieuwsbrief op 23-7 besteld en 24-7 ontvangen echter
zonder de dvd "The Martian"
Ben al een week bezig met Uw klantenservice (zeer teleurstellen resultaat ze
wisten in eerste instantie niet waar ik het over had)Ik krijg geen bevredigend antwoord, ja de betreffende afdeling is bezig
duurt wel 5 dagen.Kortom waar blijft mijn beloofde dvd. Ik ben zeer teleurgesteld in de normaal fijne service van Samsung.
Dit was hun antwoord op 44-7: Ik heb dit voor u doorgestuurd naar onze interne afdeling en zij gaan voor u nakijken waarom u geen dvd heeft ontvangen bij uw aanvraag. Deze afdeling gaat binnen 3 tot 5 werkdagen uw verzoek in behandeling nemen.

Per omgaande de beloofde DVD ontvangen ! ! ! !

lobke1955
dvd ontvangen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?