Klacht Samsung Electronics: 100 euro retour note 3

Klachtnummer
# 45310
Gebruiker
Lotte
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Klopt het dat de 100 euro retour op de note 3 niet geld
Als je het toestel gratis bij je abbo hebt gekregen? ?
Zo ja dan sluiten de winkels jullie product onder valse
Voorwaarden af

De oplossing

Duidelijkheid en 100 euro retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Verhulsdonck,U kunt gerust deelnemen aan de promotie als u hete toestel hebt verkregen bij een abonnement zolang u voldoet aan de actievoorwaarden: http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour/voorwaarden.html.
    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webare
  2. Auteur
    Lotte
    Datum
    Had ik niet alang een Bevestiging moeten ontvangen van mijn opgestuurde gegevensIk heb namelijk nog helemaal niks vernomen
  3. Auteur
    Lotte
    Datum
    U link uit uw reactie werkt helaas ook nietIk krijg te zien 404 ontvindbaar
  4. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Verhulsdonck,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen bevestiging heeft ontvangen, echter kunnen wij u mededelen dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen en dat deze is goedgekeurd op woensdag 25 december. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
  5. Auteur
    Lotte
    Datum
    Prima fijn te horen en wanneer ontvang ik dan mijn 100 euro??
  6. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Verhulsdonck,
    Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.
    Wij verzoeken u vriendelijk hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt voor het begrip.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen