Opgelost door Samsung Electronics: 100 euro van promotieactie niet terug gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56471
Gebruiker
cobydiepenhorst
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Omdat jullie de 100 euro op een verkeerd rekeningnnummer hebben gestort krijg ik mijn geld niet terug.
Heb contact gehad met de chatservice die vertelde me dat het meteen opgelost zou worden als ik een mail naar de klantenservice zou sturen. Echter die hadden er niet zo'n zin in. ik moest maar wachten tot het geld terug kwam kon 3 maanden duren en komt het niet terug dan niet.
Sorry maar dit kan gewoon niet. Ik heb die telefoon niet voor niets gekocht.Vanwege de actie.

De oplossing

Binnen een week mijn 100 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Diepenhorst,
    Wij betreuren het dat u tot op heden nog geen cashback hebt ontvangen. Wij zoeken graag voor u uit waarom wat de reden is geweest waarom er geen cashback is uitgekeerd, en zullen u hiervan op de hoogte stellen zodra er meer informatie bekend is.
    Vriendelijk het verzoek om hier wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt voor het begrip.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Diepenhorst,
    Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Vriendelijk verzoek ik u hierop te reageren.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  3. Auteur
    cobydiepenhorst
    Datum
    Jammer dat iedereen iets anders zegt.Ik heb alles ingestuurd. Alles is goed gevonden gezien de mail die ik gehad heb en vervolgens wordt er geen geld gestort. Jullie hebben inmiddels twee rekeningnummers van mij dus zo moeilijk lijkt me dat niet.
  4. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Diepenhorst,
    Wij danken u voor de moeite die u hebt genomen om ons te voorzien van de gevraagde informatie. Deze hebben wij in goede orde ontvangen. Wij zijn momenteel nog bezig met uw aanvraag en zullen u hier spoedig van op de hoogte stellen zodra er meer duidelijkheid is.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hier nog wat geduld voor te hebben.
    Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, waarvoor onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  5. Auteur
    cobydiepenhorst
    Datum
    heb gister weer een vage mail gehad.Daarin heb ik al gezegd dat het lachwekkend begint te worden. eerst een rekeningnummer waar ik nog nooit van gehoord heb vervolgens mijn naam verkeerd gespeld.Dan op het nieuwe rekeningnummer wat ik gestuurd heb weer verkeerd ingetypt.Wie zit daar achter de desk? Een 12 jarige of zo
  6. Auteur
    cobydiepenhorst
    Datum
    Heb 3 dagen geleden gebeld. Zou teruggebeld worden de volgende dag ook dit is weer niet gebeurt. ben van plan een aangetekende brief naar de directie te sturen op advies van de consumentenbond
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Diepenhorst,
    Wij danken u voor uw geduld. Wij het bedrag nogmaals handmatig naar het door u doorgegeven rekeningnummer overgemaakt. U kunt het voordeel zo spoedig mogelijk tegemoet zien. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  8. Auteur
    cobydiepenhorst
    Datum
    Ik ga pas accoord als ik de 00 euro daadwerkelijk heb ontvangen en tot op heden heb ik nog niets ontvangen !
  9. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Diepenhorst,
    Het bedrag is op 25 april naar u overgemaakt, het zou deze week nog ontvangen moeten worden.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  10. Auteur
    cobydiepenhorst
    Datum
    Heeft lang geduurd maar inmiddels de 100 euro ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cobydiepenhorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?