Klacht Samsung Electronics: 20,- retour aankoop Samsung S3 Neo

Klachtnummer
# 131220
Gebruiker
Camp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22-06-2015 bovenvermelde tel. aangeschaft. Gegevens en aankoopnota
dezelfde week gemaild
We zijn nu 3 maanden verder en de 20,- retour nog niet ontvangen.
Wanneer kan ik deze tegemoet zien?

Met vriendelijke groet,
S. van Campen
Grotestraat 176
5151 BP Drunen

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen