Klacht Samsung Electronics: 2x tv kapot in 3,5 jaar en niemand denkt in oplossingen

Zwaar teleurgestelde costumer

Ik heb een Samsung tv, type UE55KU6020WXXN
En die is nu voor de 2e keer in 3,5 jaar kapot. Het panel is wederom kapot.
Ik heb de tv bij expert in Almelo gekocht en daar de 1e keer ook laten maken, toen viel het onder coulance en nu geeft de expert niet meer thuis wat betreft coulance. Het enige wat er gezegd werd is dat een tv ongeveer 4 tot 6 jaar mee ging.wat kan ik daar nu mee? ZOEK EEN OPLOSSING!

Heb meerdere malen contact gehad en nu na 5 weken geven ze mij te kennen dat dit met kortingen op €250,- komt.
Ze willen niks weten van garantie op het eerder vervangen zelfde onderdeel.
Ik heb zelf naar oplossingen gezocht waar niemand bij expert eventueel zelf mee zou kunnen komen.
Ik heb me nu tot de samsung gewend en zelfs daar vinden ze alles vervelend maar komen ook niet met een oplossing, waar ze het ook niet kunnen want het zijn gewoon telefonistes wat er zitten, bij de eerste keer sta ik na een kort onderhoud 15min in de wacht en wordt de verbinding zonder wat dan ook verbroken. Je wordt niet terug gebeld, na lang wachten en terug bellen van mijn kant krijg ik er weer 1 aan, die het gezellige vind met haar collega’s en mijn klacht niet serieus neemt. Er wordt gegiecheld op de achtergrond en ik hoor mannelijke stemmen door het gesprek heen de naam noemen van de persoon die ik eraan heb?
Ik mag als consument er toch van uit gaan dat ik een product koop van €1000,- dat er enige kwaliteit in zit. En dat een tv 2x in 3,5 jaar kapot gaat dit op een beschaafde en nette manier opgelost moet worden.
Als dit de service van Samsung en expert is moeten we ons met elkaar eens wat af gaan vragen.
Waar is de service van zowel Samsung als expert??

Gewenste Oplossing
Ik verwacht dan ook dat wanneer mijn tv kosteloos gerepareerd word en pas dan tevreden ben

Ik zal alles in het werk stellen, zowel social media als rechtsbijstand om het behaalde resultaat te moeten halen ma voor nu hoop ik en ga er vanuit dat dit netjes en correct opgelost wordt

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?