Klacht Samsung Electronics: 3 Weken zonder wasmachine

vcm

Sinds 21 Juni hebben wij Inmiddels 3 reparaties in 3 weken tijd de vierde werd ons ontraden en ons een eventuele omruiling van onze wasmachine te bieden. Samsung kan echter niks voor ons betekenen omdat het reparatie bedrijf CE Repair verantwoordelijk is voor een oordeel. Ik moet dus zelf naar het bedrijf bellen hiervoor. Vervolgens is er geen GRMS nummer wat dat ook mag zijn. Samsung verteld mij dat ik hier zelf voor naar CE Repair moet bellen omdat ze dat nummer nodig hebben. CE Repair verteld vervolgens dat dat nummer alleen kan worden gegeven als Samsung daar toestemming voor geeft. Uren aan de telefoon gezeten met hetzelfde verhaal dat de klant zelf zijn problemen moet oplossen.De juiste afdeling zou mij afgelopen vrijdag op 8 Juli hierover contacteren wat echter nooit is gebeurt. Vandaag 15 juli is mij opnieuw beloofd dat een telefonische afspraak binnen 5 dagen zou plaats vinden. Dus nu nog langer wachten en met het weekend nog minstens een week zonder wasmachine.

Graag een werkende wasmachine. We leven in een groot gezin opa en oma wonen niet om de hoek en worden hier nu mee worden belast . Uren die ik onnodig besteed heb met bellen naar de klantenservice van Samsung.

vcm

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?