Klacht Samsung Electronics: 50,= retour Samsung Galaxy Tab3 10.1

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67739
Gebruiker
wijag
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf 1 april 2014 bezig om deze 50,= retour te krijgen. Diverse telefoontjes en mails verder nu nog steeds niets ontvangen.
Het is op een verkeerd nummer overgemaakt zeggen ze, en het wordt zsm overgemaakt.
Laatste mail is van 7 juli 2014, antwoord: wij hebben uw mail weer doorgestuurd naar afdeling betalingen. Er wordt hier zeer slordig met klachten omgegaan, zowel telefonisch als via de mail. het wordt nu toch eens tijd dat wij ons geld terugkrijgen.
Wij wachten vanaf oktober 2013, dit is echt belachelijk!!!
Er is echt niemand daar die actie wil ondernemen om dit eens op te lossen!!

De oplossing

Eindelijk eens 50,= terugstorten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer De Jager,Wat vervelend om te horen dat u tot op heden de cashback niet heeft ontvangen, u geeft aan al vanaf oktober verleden jaar hier mee bezig te zijn. Wij hebben contact opgenomen met de actieafdeling, zij geven aan de cashback vrijdag 11 juli opnieuw te hebben overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer. U kunt het bedrag binnen 2 weken op uw rekening tegemoet zien. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    wijag
    Datum
    Heeft veel te lang geduurd. Maar uiteindelijk krijgen we toch ons geld terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wijag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen