Klacht Samsung Electronics: 50 € retour bij aanschaf Tablet NOG STEEDS NIET ONTVANGEN!!!!

Bianca

hierbij wil ik mijn beklag doen n.a.v. de afhandeling van de promotie m.b.t de Samsung Tablet. Ik heb ondertussen nogmaals een mail verzonden naar de Customer Care afdeling.
Medewerker A zegt: "Door overweldigend succes van deze promotie is het ons niet gelukt om het retourbedrag binnen de termijn van 6 tot 8 weken aan u uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. U ontvangt uiterlijk binnen 2 weken het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer."
Medewerker B zegt: "De aanvraag is 19 augustus goedgekeurd en zal binnen 6 tot 8 weken overgemaakt worden"
Ik kan er zelf geen touw meer aan vastknopen, binnen 6 tot 8 weken vanaf inzending/binnen 6 tot 8 weken vanaf goedkeuring/binnen 6 tot 8 weken vanaf dat het gehonoreerd is? Weet Samsung eigenlijk zelf wel hoe het zit.

zo spoedig mogelijk 50 euro retour..
en het zou aardig van ze zijn om me tegemoet te komen in belkosten etc..
ben al vanaf 24-06-2014 bezig

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Van Hoek,Ten eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor de verwarring die ontstaan is. Wij begrijpen namelijk dat er 2 tegenstrijdige uitspraken zijn gedaan omtrent het levertermijn. Ter duidelijkheid, wij hebben uw deelname op 19 augustus goedgekeurd, na deze datum gaat het levertermijn van 6 tot 8 weken in. Dus u kunt binnen nu en 6 tot 8 weken het voordeel tegemoet zien. Let wel op dat het levertermijn kan worden overschreden. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Bianca
    ik ben het met genoemde uitspraak niet eens, al op 21 juli is er door ene Rob een mail verzonden met de mededeling dat de aanvraag gehonoreerd is, vervolgens krijg ik op 7 augustus een mail met een toezegging van Anne-Mieke Steensma(Manager Customer Care): uiterlijk binnen 2 weken het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer." Nu ga je mij vertellen dat ik nog 6 tot 8 weken moet wachten? Morgen verlopen die 2 weken en verwacht dan ook dat het bedrag op mijn rekening staat.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Van Hoek,Het is natuurlijk heel vervelend dat u zo lang moet wachten voor de cashback. De reden hiervoor is dat deze actie een groot succes is waardoor wij het bedrag nog niet hebben kunnen overmaken, u heeft hierover overigens ook een e-mail ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Bianca
    Jaime,die excuses hebben we al 50 keer gehoord!! Wij willen NU onze 50 euro terug. 7-8-2014 is mij beloofd door Anne-Mieke Steensma(Manager Customer Care)Toen ook al wegens groot suc6 Dat ik de 50 euro binnen 2 weken zou hebben... Heb nu al meerdere keren gebeld gemaild maar krijg steeds antwoorden waar ik niets aan heb. Ik wil nu mijn geld terug!! en wie gaat de belkosten vergoeden 60 minuten a 0,10 cent per minuut?? Graag hoor ik een zinnig antwoord van u!! Ben er echt klaar mee. MVG
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Van Hoek,Wij hebben wederom contact opgenomen met de actieafdeling, zij geven aan dat het bedrag op 27 augustus is uitbetaald, dit houdt in dat u het bedrag binnen 2 weken tegemoet zal zien. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Bianca
    zojuist even gekeken op mijn rekening.. En ja hoor hoor heb na 2 maanden de 50 euro ontvangen...!
    Was wel zo chique geweest om de kosten die ik heb moeten maken ook uit te betalen... Aangezien jullie alleen maar met standaard mailtjes werken heb ik moeten bellen om duidelijkheid te krijgen.. Beetje jammer van zo'n groot bedrijf als Samsung!! Zal ook niemand adviseren om bij Samsung aan een actie mee te doen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?