Klacht Samsung Electronics: 6 weken zonder koelkast/vriezer!!

Silviavanlonden

6 weken geleden ging mijn amerikaanse koelkast kapot, direct gemeld bij samsung met uitgebreidde omschrijving. in totaal zijn er 5 monteurs geweest van Selectro (door u ingehuurd) maar geen van allen hebben daadwerkelijk gekeken en/of geluisterd naar wat ik aangaf (IK HOOR DE MOTOR NIET MEER). Tevens diverse mailen contact met samsung en geklaagd over hun reparatiebedrijf. Pas na 5 weken en een klachtenmail naar selectro, is er daadwerkelijk gekeken naar het probleem wat ik dag 1 aangaf. En kwam men direct tot de conclusie dat hij niet meer te maken was. Er is omruiling/ creditering aangevraagd maar tot op heden niets gehoord. We zijn inmiddels 6 weken verder, telefoontjes naar samsung hebben geen zin want meer dan '' we begrijpen dat het lastig is om 6 weken zonder koelkast/vriezer te zittten met 5 kinderen , wellicht kunt u uw boodschapen buiten zetten '' en '' u zult nog even geduld moeten hebben?'' komen ze niet. Dit apparaat heeft me bijna 1000 euro gekost en is na 1.5 jaar stuk.

Met spoed een omruiling of creditering van de koelkast vriezer en een compensatie voor de verlofdagen die ik heb moeten opnemen door het gebrek aan expertise van het door u ingehuurde reparatiebedrijf Selectro. Om maar niet eens te spreken over de boodschappen die ik in de tussentijd weg heb moeten gooien omdat de ene monteur na de andere zei ''ik heb dit verplaatst en/of vervangen, nu doet hjj het'' tot 5 x toe...

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?