Klacht Samsung Electronics: Absoluut onvoldoende service !

Klachtnummer
# 338405
Gebruiker
A. Mulder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin September 2018, moest oven/magnetron combi (inbouw) even losgehaald worden i.v.m. merkwaardige aardlek storing. Hierbij werd één zijde van de beugel om de deur te openen afgebroken ( door witgoedbedrijf). Er werd direkt een foto gemaakt van type samsung etc etc en er werd een nieuwe beugel besteld.

Tot op heden is deze niet geleverd !!!!! Dat is dus nu bijna vier maanden. Kortom volslagen belachelijk.

De oplossing

Levering van deze beugel per omgaande aan witgoedbedrijf fa Faase, in Noordwijk

A.Mulder, arts
Noordwijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen