Opgelost door Samsung Electronics: Accu laadt niet op.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59846
Gebruiker
Joyce
Datum
2 reacties

Details

Klacht

SAMSUNG GALAXY tab 3 laadt na 4 maanden gebruik niet meer op.
Al dagen geprobeerd.Laadt tot 6% op.
Zelfs uitgeshakeld te hebben, en daarna de oplader aan.
Doet helemaal niets.

Gewenste oplossing

Wat doe ik fout?
Enig idee hoe dit verholpen kan worden???
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Looij,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat u een storing ervaart met uw tablet, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij adviseren u om met uw tablet langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten, om uw tablet na te laten kijken.
    Via de onderstaande link vindt u een Mobile Service Punt terug bij u in de buurt.
    https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562&dg=feature
    Vergeet niet uw factuur mee te nemen als u langs gaat.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Joyce
    Datum
    Heb in eerdere reakties gelezen over resetten.Dat toegepast en de tablet laadde volledig op.Maar is dit wel normaal? Zal toch een bezoekje brengen aan zo'n servicepoint

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen