Klacht Samsung Electronics: Accu s2 laad niet op. Accu is nieuw. Tijdens het laden is wel het oplaadteken te zien, maar hij laadt toch niet op. Verschillen

Klachtnummer
# 102913
Gebruiker
Johnb
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Accu s2 laad niet op. Accu is nieuw. Tijdens het laden is wel het oplaadteken te zien, maar hij laadt toch niet op. Verschillende USB kabeltjes geprobeerd. Wat kan ik doen. John

Gewenste oplossing

Graag advies over wat te doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen