Klacht Samsung Electronics: Accu S3 leeg na 7 tot 9 uur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101441
Gebruiker
Jacques
Datum
1 reactie

Details

De klacht

4x naar Servicepunt geweest en uiteindelijk opgestuurd naar Samsung.
Telefoon retour met mededeling dat de telefoon technisch in orde is.
Helaas na 7 uur alweer signaal dat de accu op 15 procent staat.
Alles stond uit. Kon alleen bellen!!
Probleem is er dus nog steeds en is niet opgelost.
Zelf ook al geprobeerd met een nieuwe accu en simkaart, maar zonder resultaat.

De oplossing

Nieuwe telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jacques
    Datum
    Samsung heeft het probleem niet opgelost. GSM zou technisch in orde zijn. Einde verhaal Samsung.
    Brief voor hulp aan directie heeft hetzelfde antwoord opgeleverd: GSM is technisch in orde. Ik vind het ook teleurstellend dat het antwoord niet van een directielid afkomstig was. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid is Samsung klaarblijkelijk vreemd. Jammer van zo'n groot bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacques
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen