Opgelost door Samsung Electronics: actie samsung smart tv - galaxy tab

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 23457
Gebruiker
San Maton
Datum
1 reactie

Details

De klacht

- Tv gekocht bij Plasmadiscounter (deelnemend aan actie) op 26 januari, keuze mede bepaald door actie van gratis galaxy Tab én een model waar de actie op geldt.
- Tv geregistreerd op Samsung-website.
- Formulier uitgeprint en met streepjescode van doos, opgestuurd naar Samsung (dezelfde dag) ruim voor sluitingsdatum inzenden

Vandaag nagevraagd bij Samsung wanneer ik de tab kan verwachten, “sorry, ik kan uw gegevens niet vinden” op mijn vraag wat dat betekent de reactie: “dat u de Tablet niet ontvangt”
Ik heb aangegeven aan álle voorwaarden te hebben voldaan, is de reactie “dan is deze waarschijnlijk te laat binnen geweest of niet voldoende gefrankeerd”
Pardon? Envelop was zelf “overgefrankeerd” en je maakt mij niet wijs dat de post tegenwoordig de post te laat (2,5 week!) of zelfs niet bezorgd. Ik moest maar een email sturen naar de betreffende afdeling want deze zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat heb ik gedaan dus dat is afwachten.

Ik ben des duivels, ik heb deze tv gekocht ondanks dat ik de tv ergens anders € 100,- goedkoper kon kopen toch gekozen voor de Tab-actie want die kun je immers nergens voor € 100,- kopen en kon ik daar mijn kids blij mee maken. Een ding is zeker, Samsung heeft een verkeerde getroffen want ik laat me niet 123 afwimpelen en zeker niet als ik meen dat me onrecht is aangedaan en ik iets niet ontvang waar ik wél recht op heb.

Samsung kan de schuld wel op de consument afschuiven maar ik vermoed dat zij zelf steken hebben laten vallen waar de formulieren binnenkomen waar de consumenten de dupe van zijn. Er zijn immers meerdere berichten te vinden op het www dat Samsung aangeeft niets te hebben ontvangen. Dit komt mijns inziens nét te vaak voor bij Samsung.

Ik kan toch ook de factuur nog overleggen? Desnoods voorzien van een afbeelding van het serienummer aan de achterzijde van de TV. Overigens kan Samsung toch ook zien wanneer ik de tv heb geregistreerd?

Te goeder trouw formulier op de bus gedaan met streepjescode, had deze (achteraf) aangetekend moeten versturen…

Ik ben een kritische klant, geen onredelijke.

De oplossing

Gewenste oplossing
Alsnog leveren van Galaxy tab. 10.1 Eventueel na overleggen van factuur en serienummer van tv.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    San Maton
    Datum
    inmiddels heeft Samsung aangegeven de Tab wél te versturen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
San Maton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen