Opgelost door Samsung Electronics: Afgewezen cashback Samsung Note 3

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57650
Gebruiker
Hans van Lierop
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In december heb ik voor onze rijschool 2x de Samsung Galaxy note 3 aangekocht met een cashback van €100,- per stuk. Na een lange wachttijd is er nog steeds niets ontvangen van Samsung. Na contact met Samsung werd gevraagd onze klacht op mail te zetten. Volgens Samsung klopte het rekening nummer van de bank niet, wat ik me niet kan voorstellen. Onderstaande mail is door Samsung aan ons gestuurd.

In onze Algemene voorwaarden staat vermeld dat Samsung niet verantwoordelijk is voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen daar de actie inmiddels is afgelopen.

Dit is wel een gemakkelijke manier om onder de cashback uit te komen en ik vind dan ook dat er een slechte service is geleverd door Samsung

De oplossing

Deze is heel simpel, belofte maakt schuld en ik wens dan ook dat de cashback van €100 euro per toestel alsnog op de rekening van ons wordt bijgeschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Van Lierop,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen, u geeft aan voor twee toestellen het registratieformulier opgestuurd te hebben echter geeft u aan dat het rekeningnummer niet zou kloppen zodoende wij het nog niet hebben kunnen overmaken. Wij zullen uw deelname verder in behandeling nemen. Dit kan een tijd duren, onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Hans van Lierop
    Datum
    Samsung reageert op mijn klacht en neemt de cashback betaling opnieuw in behandeling, dit neemt wat tijd in beslag melden ze.
    Ik wacht op positief bericht van SamsungAlvast bedankt voor Samsung om tocht verder te kijken.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Van Lierop,
    Wij danken u voor u geduld, wij hebben één van de twee deelnames goedgekeurd. Wij streven ernaar binnen 6 tot 8 weken het voordeel over te maken. De raden waarom wij de andere deelname niet kunnen goedkeuren is omdat u met deze promotie Maximaal 1 inzending per aangekocht product per huishouden kunt opsturen (zie actievoorwaarden: http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour/voorwaarden.html). Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    Hans van Lierop
    Datum
    Alsnog dank voor Samsung dat ze dit naar tevredenheid hebben behandeld. Het feit dat de voorwaarden aangeven dat er maar 1 product per persoon wordt geaccepteerd hebben wij niet voorzien. Dit is natuurlijk jammer. Met deze oplossing zijn wij akkoord. Dank aan klantenkompas en Samsung.Groet Hans van Lierop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans van Lierop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen