Klacht Samsung Electronics: Afhandeling defecte mobiele telefoon

Klachtnummer
# 8907
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben destijds een Samsung Galaxy Apollo genomen bij een abonnement. Deze telefoon is meerdere keren (3-4x) voor hetzelfde probleem opgestuurd naar Solid Vision (vastgelopen software). Ze hebben nu eindelijk besloten de telefoon te crediteren. Hier hebben we zelf achteraan moeten zitten bij Solid Vision. Toen kregen we eindelijk een mail dat er binnen 2 weken gecrediteerd zou worden en mocht we niks vernemen, moesten we contact opnemen met Samsung. Niks vernomen en dus contact opgenomen met Samsung. Deze verwezen ons vervolgens weer door naar de leverancier, want daaraan zou gecrediteerd zijn. Contact opgenomen met de leverancier (2Call), die van niks wist. Vervolgens een mail met alle info gestuurd en nu gaan ze het uitzoeken wat weer ca. 2 weken gaat duren. Ik vind alles bij elkaar erg klant onvriendelijk en het kost ons bovendien veel tijd en zelfs geld (verzend/bel-kosten). Ik zou graag zien dat Samsung dit zsm. afhandelt met de 2Call en de extra gemaakte kosten ook vergoed.

De oplossing

Zoals vermeld zouden wij graag een snelle afhandelingen willen van de creditering en bovendien gecompenseerd willen worden voor alle verzend en belkosten die wij gemaakt hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Arno,Graag zien wij het IMEI-nummer in de Privé-opmerking terug zodat wij kunnen uitzoeken wat de status van de creditering is. Indien mogelijk, zien wij graag ook uw e-mailadres zodat wij u de code van de transactie kunnen doen toekomen. Hiermee kan uw verkoper de creditering opvragen bij zijn leverancier.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?