Klacht Samsung Electronics: Afspraken niet na komen

Klachtnummer
# 419263
Gebruiker
kevinvanrooij1992
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tv gekocht 3 weken geleden van iemand van marktplaats waar nog garantie op zit deze is in augustus gekocht 2019 maar deze bleek thuis toch klachten te hebben ik contact gelegd met bcc Samsung en servilux nou zouden ze aankomende maandag zouden ze deze komen repareren maar vandaag belde ik op om te vragen hoe laat ze kwamen en vertelde ze me dood l leuk dst deze al 3x is gerepareerd en dus ook niet meer gerepareerd word en toen vertelde ze me dat ze hem komen ophalen en dat ik moet wachten op een nieuwe nou mooi dat ik een nieuwe krijg maar ik heb 3 kinderen en kan niet zonder tv komen te zitten dat is niet de bedoeling

De oplossing

Ik wil dat ze eerst een andere tv komen leveren daarna mogen ze de tv komen ophalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen