Klacht Samsung Electronics: Al 2 maanden geen wasmachine

Klachtnummer
# 431460
Gebruiker
xdieudonnee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders hebben 1.5 jaar geleden een Samsung wasmachine gekocht. Na 1.5 jaar is deze kapot. Netjes Samsung gebeld omdat dit nog binnen het garantietermijn is. Het zou allemaal opgelosd worden. Ondertussen zijn we 2 maanden verder. Er is twee keer een monteur geweest die niks kon doen. Toen werd en een creditering beloofd en ineens werd deze weer ingetrokken want dit zou nooit gezegd zijn. Vandaag zou er na een 100ste telefoontje opnieuw een monteur komen, heeft deze niet de juiste onderdelen bij zich. Zojuist 1.5 uur aan de telefoon gezeten waarin Samsung en Servilux (reperateur) elkaar de schuld geven en ondertussen hebben mijn ouders nog niks.

De oplossing

Ik wil dat mijn ouders zo snel mogelijk een andere wasmachine krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen