Klacht Samsung Electronics: Al anderhalve maand zonder mijn Galaxy S6

Klachtnummer
# 195842
Gebruiker
TimvK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Anderhalve maand geleden (27 sept) heb ik mijn Galaxy S6 ter reparatie aangemeld bij Dr. Mobile (Dynafix), omdat de laad connector van de telefoon kapot is gegaan. Het toestel valt onder de garantie en zou dus gerepareerd worden. Dynafix is met dit probleem aan de slag gegaan en kwam erachter dat ook het scherm kapot is. Hierop is bij Samsung een nieuwe telefoon aangevraagd.

Op 31 oktober heb ik daarom met Samsung gebeld. Er was nog niks ondernomen, maar dit zou zo snel mogelijk gebeuren. Na nog een keer terug gebeld te hebben bleek dat er op 1 november een nieuwe telefoon voor mij is besteld.

Inmiddels is het 16 november en weet geen van beide partijen (Dynafix en Samsung) waar ik mij nu daadwerkelijk bevind in het proces. Ik heb dus na maar liefst anderhalve maand nog steeds mijn toestel niet terug!

De oplossing

Ik sta op het punt om zelf al een nieuw toestel te kopen. Welke dit wordt heb ik nog niet besloten, maar ik zou dit toestel dan graag vergoed zien door Samsung. Het toestel dat nu onderweg zou zijn naar mij mogen zij dan houden.

Ze zouden ook zelf een nieuw toestel naar mij mogen sturen. Deze ontvang ik dan graag wèl binnen een week tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen