Klacht Samsung Electronics: Amerikaanse ijskast

Klachtnummer
# 79866
Gebruiker
Samsung
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 23 december 2012 een Amerikaanse ijskast bij saturn december gekocht
Binnen het 1 e jaar begonnen de problemen met het vriesgedeelte omdat ik 1 jaar garantie ben ik verwezen naar E-CARE en heeft de 1e reparatie op 25.nov 2013 (de motor van de icemaker was stuk en een sensor) gemaakt Nu nog geen 10 maanden later doet deze ijskast weer raar.Nu is hij ineens begonnen met brommen en dit houdt alleen op als de deur van de vriezer en/ of de ijskast opengaat .Zodra de deur weer wordt dichtgedaan begint het gebrom weer ik wordt er gek van. Ik vindt het niet normaal dat deze mankementen al binnen 2 jaar gebeuren en vraag nu van Samsung een oplossing . Het was geen goedkope aanschaf ,Saturn is er niet meer dus wendt ik me met deze klacht bij Samsung en verzoek ik dit probleem wat ik nu heb kosteloos op te lossen .Het kan en mag toch niet voorkomen dat zo'n dure aanschaf al binnen twee jaar deze klachten geeft vandaar ik hiervoor bij u een klacht indien.

De oplossing

Graag wil ik dat Samsung alsnog deze klacht oplost .info kan gevraagd worden bijdE_Care repair service BV daar is 1e reparatie uitgevoerd en is mijn verzoek ook de 2e reparatie kosteloos te laten doen of met een andere op,ossing te komen .Het trieste van alles is dat ik geen garantie meer heb ,maar dat het ook niet normaal is dat deze dure koel/vries kast binnen nog geen 2 jaar stuk kan gaan .Ik denk dan ook dat mijn klacht gegrond is en hier met spoed een oplossing voor wordt gezocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen