Klacht Samsung Electronics: Audiosetje Wam250 en m5 werkt niet. Klantenservice ook niet

Klachtnummer
# 171799
Gebruiker
Hansme
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf aanschaf (ruim een jaar geleden) heeft hij nog geen 10 minuten probleemloos gedraaid.
Radiosignaal stopt standaard na drie minuten
Na iedere opstart is hij de configuratie van de speakers kwijt
Diverse bronnen zijn soms wel of niet te vinden
Als laatste maakt de hub op dit moment helemaal geen contact meer met de speakers. Via de app (zowel op tablet, nexus 2013 als op de Sony Experia Z3) vind hij helemaal geen hub of speakers meer.
De helpdesk is ronduit vervelend. Iedere keer weer alle personalia uitvragen, betaalde lijn, geen oplossing/slechte kennis van de specs van het systeem.

Ik heb het setje ingeleverd maar ondanks diverse beloftes via Samsungchat tot op heden geen oplossing.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een werkende set!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen