Klacht Samsung Electronics: Barst achter scherm, Samsung galaxy s3

Sannedickens

Mijn telefoon lag op mijn bed en nadat ik uit de douche kwam zaten er allerlei kleuren op mijn beeldscherm. Gedurende de dag werden dit er meer en uit en aanzetten hielp niet! Aan het einde van de dag werd mijn tel zwart er viel hij in zijn geheel uit. Telefoon opgestuurd voor reparatie en te horen gekregen dat er een barst in mijn scherm zit. Deze is niet te zien met het blote oog. Kosten zijn 180 euro.

Kosteloze reparatie. Dit omdat er niks mee is gebeurd en omdat het al de derde keer is dat het scherm vervangen moet worden van dit toestel.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Dickens,Het reparatiecentrum heeft op 24 juli uw telefoon onderzocht. En hieruit is gebleken dat door valschade het moederbord is gebroken. Hierdoor is het beeldscherm defect geraakt.
    In onze garantievoorwaarden staat aangegeven dat alleen fabricagedefecten gedekt zijn. En aangezien valschade hier niet onder valt, heeft het reparatiecentrum besloten om de kosten in rekening te brengen.
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
    Jay
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?