Klacht Samsung Electronics: Batterij loopt snel leeg, en scherm flikkert en valt uit tussen 50-60%

Klachtnummer
# 87634
Gebruiker
ruud82
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn Samsung Galaxy S3 sinds 1,5 jaar. En sinds een maand heb ik problemen met de accu (ten minste, ik denk dat dat het probleem is). Hij loop vrij snel leeg (ook bij geen gebruik). Ik heb naar de apps gekeken en deze gebruiken niet zoveel energie dat de batterij (met mobiel in 'slaapstand') zo snel leeg zou moeten lopen. Als mijn batterij tussen de 50 en 60% ontlading komt dan begint het beeldscherm te flikkeren en als ik niet heel snel het beeldscherm uitzet en de lader aansluit dan loopt het apparaat vast. Bij poging opnieuw op te starten blijkt de accu leeg (5%).

Extra informatie
- Ik heb de telefoon recent terug gezet naar fabrieksinstellingen
- Telefoon heeft de nieuwste firmware
- Aansluitpunten van batterij zijn schoon

Wat mij opvalt is dat de accu bol staat. Lees hierover op internet meer klachten.
Het serienummer van mij batterij is: "TH1CB137S/2-B"

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Ruud

De oplossing

Oplossing voor dit probleem; m.i. het toesturen van een nieuwe accu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen