Klacht Samsung Electronics: Batterij loopt te snel leeg van S3

Klachtnummer
# 60677
Gebruiker
zon
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Sinds 2 dagen loopt de accu van de S# binnen 2 uur helemaal leeg. Ik heb dit toestel pas 1 jaar en 5 maanden, dit kan echt niet. Ik had een update gedaan van een app, maar geen idee of het daarmee samenhangt. Ik heb wifi constant zoeken uitgeschakelt en alle apps die niet nodig zijn ook, er draait dus alles minimaal. GPS staat ook nooit aan.

De oplossing

Graag een nieuwe accu of de oplossing voor de huidige.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Freyer,
    Wij begrijpen dat u een storing ervaart met uw smartphone, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten om na te gaan of het door u omschreven euvel nog steeds aanwezig is.
    Om in deze modus te komen kan het toestel herstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt houden.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    zon
    Datum
    Beste mensen van Samsung. Ik heb jullie advies opgevolgd, helaas zonder resultaat. Met vriendelijke groet, B.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Freyer,
    Wat vervelend dat het euvel nog steeds aanwezig is in uw toestel.
    Wij adviseren u om uw toestel te resetten. Dit kunt u doen door de volgende stappen uit te voeren. Instellingen > Accounts > Back-up maken en terugzetten > Standaardgegevens herstellen > Apparaat resetten.
    Wij vernemen graag van u of de bovenstaande oplossing het door u omschreven euvel mee is verholpen.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    zon
    Datum
    Heb ik allemaal gedaan, is niet de oplossing. Willen jullie mij a.u.b. omgaande verder helpen? Ik wacht nu al weken op een oplossing.
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Freyer,Wij begrijpen dat ons advies niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, wat uiteraard jammer is.Wij adviseren u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten om uw toestel na te laten kijken.Via de onderstaande link vindt u een Mobile Service Punt bij u in de buurt.https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562&dg=featureWanneer u langs gaat adviseren wij u om uw factuur mee te nemen in verband met de garantievoorwaarden.Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    zon
    Datum
    Ik zal proberen volgende week bij een van de punten langs te gaan en laat dan horen of er een oplossing is. Zit nu in het buitenland.
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Freyer,
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Indien u in de gelegenheid bent om een ander originele batterij te testen, dan adviseren wij u om dit te doen. Mocht het euvel hiermee niet voorkomen. Dan is uw batterij aan vervanging toe.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen