Klacht Samsung Electronics: Batterij loopt te snel leeg van S3

zon

Sinds 2 dagen loopt de accu van de S# binnen 2 uur helemaal leeg. Ik heb dit toestel pas 1 jaar en 5 maanden, dit kan echt niet. Ik had een update gedaan van een app, maar geen idee of het daarmee samenhangt. Ik heb wifi constant zoeken uitgeschakelt en alle apps die niet nodig zijn ook, er draait dus alles minimaal. GPS staat ook nooit aan.

Graag een nieuwe accu of de oplossing voor de huidige.

Geachte mevrouw Freyer,
    Wij begrijpen dat u een storing ervaart met uw smartphone, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten om na te gaan of het door u omschreven euvel nog steeds aanwezig is.
    Om in deze modus te komen kan het toestel herstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt houden.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    zon
    Beste mensen van Samsung. Ik heb jullie advies opgevolgd, helaas zonder resultaat. Met vriendelijke groet, B.
    Geachte mevrouw Freyer,
    Wat vervelend dat het euvel nog steeds aanwezig is in uw toestel.
    Wij adviseren u om uw toestel te resetten. Dit kunt u doen door de volgende stappen uit te voeren. Instellingen > Accounts > Back-up maken en terugzetten > Standaardgegevens herstellen > Apparaat resetten.
    Wij vernemen graag van u of de bovenstaande oplossing het door u omschreven euvel mee is verholpen.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    zon
    Heb ik allemaal gedaan, is niet de oplossing. Willen jullie mij a.u.b. omgaande verder helpen? Ik wacht nu al weken op een oplossing.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Freyer,Wij begrijpen dat ons advies niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, wat uiteraard jammer is.Wij adviseren u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten om uw toestel na te laten kijken.Via de onderstaande link vindt u een Mobile Service Punt bij u in de buurt.https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562&dg=featureWanneer u langs gaat adviseren wij u om uw factuur mee te nemen in verband met de garantievoorwaarden.Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    zon
    Ik zal proberen volgende week bij een van de punten langs te gaan en laat dan horen of er een oplossing is. Zit nu in het buitenland.
    Geachte mevrouw Freyer,
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Indien u in de gelegenheid bent om een ander originele batterij te testen, dan adviseren wij u om dit te doen. Mocht het euvel hiermee niet voorkomen. Dan is uw batterij aan vervanging toe.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?