Klacht Samsung Electronics: Batterij Note 10.1 laadt nauwelijks meer op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 87498
Gebruiker
Ronald Schell
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In augustus 2013 heb ik een nieuw Samsung Note 10.1 gekocht. Na een jaar en maanden laadt de batterij niet of nauwelijks meer op. Al contact gezocht met de helpdesk en het antwoord dat ik het apparaat moet resetten naar de fabrieksinstellingen. Dit gedaan, maar het hielp niet. Nogmaals geprobeerd, maar ook dit hielp niet.
Jammer dat zo'n dure aanschaf na een zeer korte periode al problemen gaat geven. Dit had ik van een Samsung product niet verwacht.

De oplossing

Of een degelijke reparatie, of een nieuw Note 10.1 verstrekken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ronald Schell
    Datum
    Na ruim 2 weken nog steeds geen reactie van Samsung. Ik had dit bedrijf hoger ingeschat, maar helaas.
    Mijn Note 10.1 heeft dus nog steeds een slechte accu en dat net na 1 jaar. Geen goede reclame voor het bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronald Schell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen