Klacht Samsung Electronics: batterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112924
Gebruiker
jolanda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in december 2014 een Samsung SIII mini gekocht bij de Kijkshop. Ik gebruik mijn telefoon heel weinig, toch is binnen 2 dagen de batterij leeg. Heb meteen gebeld met Kijkshop en kreeg geen oplossing. Als antwoord: dat is normaal mevrouw. Ik vind dit helaas niet normaal, als ik dat geweten had, had ik mijn Samsung Galaxy gehouden, deze batterij ging zeker 1 week mee!

De oplossing

Waarom is batterij zo snel leeg, wat is de oplossing?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    jolanda
    Datum
    Nog steeds geen antwoord van samsung

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jolanda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen