Klacht Samsung Electronics: Bedrog bij inruilactie oude Samsung tegenover nieuwe S9

VanderHulst2

Ik heb een Samsung S9 gekocht omwille van de inruilactie. Ik ben militair en niet heel vaak thuis. Ik heb 10x geprobeerd mijn gsm in te ruilen via de website en telke male kreeg ik helemaal op het einde een foutmelding. Toen ik de teleservice belde vermelde hij dat de website het niet deed en dat ik een andere browser moest installeren. Dit heb ik gedaan en nog werkte het niet. Ik dacht dus laat ik het volgende week (als ik terug ben van missie) nog eens proberen, en nu is de inruil actie verloren. Ik wil mijn telefoon inruilen, en dan wel voor het bedrag zoals beloofd toen ik mijn S9 aankocht. Graag zo snel mogelijk bericht hierover. Mvg Pieter

Uiteindelijk antwoord gehad dat de actie verlopen is en geen toestellen meer ingeruild worden. Dit is dus puur bedrag. Ik heb een fulltime job als militair met vele zendingen naar het buitenland. Ik heb mijn toestel gekocht op 15 maart en 16 april loopt de actief af. Dit gaf mij exact een aantal dagen dit op te lossen.
helaas juist tijdens die dagen "loopt hun website vast". Heel erg toevallig dat.
Mensen lokken met promo's en dan je eigen website laten vastlopen.
Dit kan niet!

Mvg

PIeter

Mijn toestel gewoon nog kunnen inruilen zoals ze beloofd hebben.