Opgelost door Samsung Electronics: Beeld knippert van S3 en slaat vast daarna batterij leeg

Martijn

Als mijn batterij rond de 20% komt dan gaat mijn scherm flikkeren en slaat daarna helemaal vast, de telefoon moet dan opnieuw opgestart worden door de batterij eruit te halen. Als ik daarna batterij terug stop is de batterij nog maar rond de 2 tot 5%.

Ik heb de telefoon ook al in veilige modus opgestart en de apps verwijderd maar niks helpt.

De batterij heb ik ook vergeleken met een andere samsung galaxy s3 en mijn batterij is iets boller dan van de andere S3.

Graag een oplossing voor dit probleem, nu weet ik nooit hoe vol mijn batterij precies is.

Geachte heer Marijnissen,
    Wat vervelend om te horen dat uw Samsung Galaxy S3 niet naar behoren functioneert. Kunt u ons aangeven of het euvel zich voortoet zodra je de SD kaart en Sim kaart verwijdert. Zo ja, raden wij je aan het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen (Instellingen > Accounts > Back-up maken en terugzetten). Vergeet dan niet eerst een back-up te maken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Martijn
    Hallo,Simkaart en SD kaart heb ik eruit gehaald. Probleem blijft zich voordoen.
    Telefoon naar fabrieksinstellingen gezet.
    De problemen blijven het zelfde, het lijkt dat de batterij als maar boller wordt.Met vriendelijke groet,
    Geachte heer Marijnissen,
    Wij bieden u graag een nieuwe batterij aan, hiervoor ontvangen wij graag de volgende gegevens:- De aankoopdatum van het toestel.
    - Het IMEI nummer van het toestel.
    - Het serienummer van de batterij.U kunt deze gegevens noteren als privé opmerking. Onze excuses voor het ongemak.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Martijn
    Hallo,De klacht is aangepast, de extra informatie staat er in vermeld.Met vriendelijke groet,
    Geachte heer Marijnissen,
    Wij hebben uw klacht in behandeling en zullen u spoedig van een nieuw batterij voorzien.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hier wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Martijn
    Hallo,Dat is zeker een mooie en goede oplossing.
    Ik bedank jullie voor het goed afwerken van deze klacht.Met vriendelijke groet,

Martijn

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?