Opgelost door Samsung Electronics: Beeld knippert van S3 en slaat vast daarna batterij leeg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55236
Gebruiker
Martijn
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Als mijn batterij rond de 20% komt dan gaat mijn scherm flikkeren en slaat daarna helemaal vast, de telefoon moet dan opnieuw opgestart worden door de batterij eruit te halen. Als ik daarna batterij terug stop is de batterij nog maar rond de 2 tot 5%.

Ik heb de telefoon ook al in veilige modus opgestart en de apps verwijderd maar niks helpt.

De batterij heb ik ook vergeleken met een andere samsung galaxy s3 en mijn batterij is iets boller dan van de andere S3.

De oplossing

Graag een oplossing voor dit probleem, nu weet ik nooit hoe vol mijn batterij precies is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Marijnissen,
    Wat vervelend om te horen dat uw Samsung Galaxy S3 niet naar behoren functioneert. Kunt u ons aangeven of het euvel zich voortoet zodra je de SD kaart en Sim kaart verwijdert. Zo ja, raden wij je aan het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen (Instellingen > Accounts > Back-up maken en terugzetten). Vergeet dan niet eerst een back-up te maken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Martijn
    Datum
    Hallo,Simkaart en SD kaart heb ik eruit gehaald. Probleem blijft zich voordoen.
    Telefoon naar fabrieksinstellingen gezet.
    De problemen blijven het zelfde, het lijkt dat de batterij als maar boller wordt.Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Marijnissen,
    Wij bieden u graag een nieuwe batterij aan, hiervoor ontvangen wij graag de volgende gegevens:- De aankoopdatum van het toestel.
    - Het IMEI nummer van het toestel.
    - Het serienummer van de batterij.U kunt deze gegevens noteren als privé opmerking. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    Martijn
    Datum
    Hallo,De klacht is aangepast, de extra informatie staat er in vermeld.Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Marijnissen,
    Wij hebben uw klacht in behandeling en zullen u spoedig van een nieuw batterij voorzien.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hier wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    Martijn
    Datum
    Hallo,Dat is zeker een mooie en goede oplossing.
    Ik bedank jullie voor het goed afwerken van deze klacht.Met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen