Klacht Samsung Electronics: beeld weg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74299
Gebruiker
wildatietgewoondoet
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind 2008 tegelijkertijd twee t.v.s gekocht , een samsung voor in de slaapkamer waarvan het beeld is verdwenen en een LG voor in de huiskamer die ik veel vaker gebruik en die het nog uitstekend doet. Ik heb diverse deskundigen erbij gehaald. Er bleek iets fundamenteels te moeten worden gerepareerd . Dure reparatie werd mij gezegd. Je kunt 'm beter op straat zetten en een nieuwe kopen.
Ik ben mijn vertrouwen in het merk Samsung erdoor kwijt geraakt en heb ook geen Samsung galaxy gekocht wat ik eerst van plan was. Ik heb nu zin om 'm inderdaad gewoon op straat te zetten en een nieuwe nieuwe tv en dan geen Samsung meer te kopen.

De oplossing

een gratis nieuwe t.v.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Kikke,
    Wij begrijpen dat uw televisie defect is waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind. Wij kunnen uw verzoek tot een gratis televisie helaas niet honoreren.
    Wij kunnen u op dit moment alleen een reparatie aanbieden tegen kosten wat bij u bekend is. Indien u graag een reparatie wil ondergaan adviseren wij u om hiervoor contact op te nemen met uw verkoper of dit te melden via onze helpdesk welke bereikbaar is via 0900-SAMSUNG (0900-7267864).
    Wanneer u liever een ander oplossing wenst, adviseren wij u om hiervoor contact op te nemen met uw verkoper.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    wildatietgewoondoet
    Datum
    conclusie: t merk samsung zal voortaan niet meer mijn keuze zijn.
    daar het product te snel kapot ging en er geen coulante aftersales is.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte Mevrouw Kikke,Wij vinden het jammer om te horen dat u Samsung niet meer zal kiezen. U verwijst in uw klacht naar diverse deskundigen. Wat hebben zij geconcludeerd? Wat moest er gerepareerd worden?Wij kunnen niets met u klacht zolang er niet door een gecertificeerde service partner naar uw TV gekeken is. Dus wij raden u toch aan om een afspraak te maken, via de verkoper of via 0900-SAMSUNG (0900-7267864).Met vriendelijke groet,
    Laura
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    wildatietgewoondoet
    Datum
    Ik kreeg bericht dat ze er niets aan zouden doen. Daar kon ik het dan mee doen. 'Nooit zal ik meer een Samsung tv aanschaffen', heb ik terug geschreven . Die gaat mij te snel kapot. Een andere t. v ( LG ) die ik tegelijkertijd kocht en die veel vaker wordt gebruikt doet het nog uitstekend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wildatietgewoondoet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen